بازاریابی الکترونیکی چیست؟

      بازاریابی الکترونیکی اینترنت را به عنوان یک کانال توزیع و ارتباطات به خدمت می گیرد که شامل استفاده از پست الکترونیکی و وب می شود. هزینه بازاریابی الکترونیکی کمتر استو به طور شگفت انگیز قابل اندازه گیری است و به طور بنیادی طبیعت دو طرفه دارد ، بر خلاف رسانه های سنتی ارتباط دو طرفه میان مشتری و فروشنده وجود دارد.

یک فرآیند ساخت یافته و نگهداری روابط مشتری از طریق فعالیتهای Online می باشد تا بوسیله آن مبادله افکار، کالاها و خدمات که هر دو طرف مبادله را راضی نگهدارد، امکان پذیر می باشد.

مراحل فرایند بازاریابی الکترونیکی

 

          ایجاد استراتژی واحد تجاری

          مشخص کردن فرصتهای بازار

          فرموله کردن استراتژی ها

          طراحی تجربه مشتریان

          طراحی برنامه بازاریابی

          مهارت مشتریان

          ارزیابی نتایج

/ 1 نظر / 58 بازدید
ستار

سلام تفاوت آنلاین مارکتینگ و الکترونیک مارکتینگ و اینترنت مارکتینگ؟؟؟